麥瑞權質疑︰澳門人走曬何來公屋需求?

即時報道

文:論盡採訪組

網址:https://aamacau.com/?p=40268

時間:2017年06月20日 18:18

(資料圖片)

立法會全體大會今日辯論由議員李靜儀提出的「政府應立即開展社屋申請,並落實設立社屋申請恒常機制」辯題。議員麥瑞權發言時表示,澳門回歸前的社經屋「冇人租冇人買」,質疑澳門現時是否有需要設立社屋申請恆常機制,會否因此而架床疊屋,有違精兵簡政的施政理念。

「一帶一路之後,(澳門)啲人都走曬出去搵食啦!咁澳門仲邊有人住呢?同城化之後,去曬橫琴個邊搵食,又賺到錢,咁個(住屋)需求係咪變化咗呢?」麥瑞權認為,政府應該要先做好房屋需求調查研究,從而推算出澳門有冇需求,「恆唔恆常係市場去決定,係需求去決定,但邊個知道有幾多需求就必須要做實證調查研究,咁樣先係科學施政。」

運輸工務司司長羅立文回應指,公屋需求研究報告可在今年 9月,最遲 10月完成。

訂閱每月紙本