咪表位違泊開鎖費飆升 李仲森轟︰迫市民泊人行道

即時報道

文:論盡採訪組

網址:https://aamacau.com/?p=36689

時間:2017年01月5日 15:15

 

15878762_10210659608861775_1387187720_n_%e5%89%af%e6%9c%ac

新年伊始,特區政府隨即向市民「送大禮」,大幅調升咪表位違泊車輛解鎖費拖車費,引爆民怨,有團體準備星期日發起遊行抗議。摩托車從業員協會今日到政府總部遞信,希望政府能撤回交通事務局調升多項收費,或之後再重整收費表。

摩托車從業員協會主席李仲森認為,政府在公布調整交通事務局收費前,並無諮詢社會意見,一時之間令社會難以接受。他舉例,電單車在合法位無入咪表被鎖就要罰750元開鎖,「咁咪係迫到啲市民唔去有咪表位的地方停車呢?係咪要泊行人路罰200蚊呢?」他認為這是本末倒置,做法讓人難以理解。「鎖一鎖就750蚊,呢個泊車公司就發達啦,以前個個話蝕本,依家唔賺就真係天唔開眼啦。」

李仲森表示,控車政策有很多,例如收緊驗車年期,調升銷售稅等等,而非從市民日常生活無法逃避的方式加價。「例如買車我可以衡量自己經濟能力能否承受得到,但泊車承受唔到嘛,澳門13萬架電單車,你有幾多個車位啊?依家係我被迫去違法,並非我唔想合法。你要我放棄架車輛,咁你公交又搞得唔好,巴士又上唔到,的士又搭唔到,未來仲有千幾項掘路工程,電單車或成為市民主要交通工具,咁樣的罰則,市民點樣去接受呢?」

廣告:支持獨立報道