高天賜質「聽唔明」問題所在 羅立文發火:你無尊重我!

即時報道

文:論盡採訪組

網址:https://aamacau.com/?p=35993

時間:2016年12月6日 18:18

_mg_1529

在運輸工務領域施政辯論上,直選議員高天賜問到新建樓宇加入條款要求綠化、環保的問題,批評政府不接受樓宇加入綠化、環保元素,思想保守。運輸工務司司長回應指,現階段難以要求發展商加入綠化及環保元素,必須先修法才能加入要求。羅立文的回應遭到高天賜的反駁:「我知無法例關於綠化環保,但係政府要帶動人哋綠化啊嘛。人哋想舖個地毯、舖啲草係屋頂,介紹埋紅街市俾你睇,你話唔得,要擺紅毛泥。而家個問題係呢度啊,你識唔識聽啊?」

聽罷高天賜的批評後,羅立文似乎開始「扯火」回應道:「高天賜議員,差唔多兩年,我有尊重立法會,有尊重立法會議員,我希望立法會議員都尊重我,唔係尊重我本人,而係尊重司長呢個職位。你問我識唔識聽?我覺得唔尊重,嗰度唔係羅立文,嗰度係中華人民共和國澳門特別行政區運輸工務司長坐係度。我成日都有尊重立法會同議員!」

donation-ad