鄭安庭五追海一居 促公開立法原意 羅立文:要講嘅講哂 我無乜補充

即時報道

文:論盡採訪組

網址:https://aamacau.com/?p=35990

時間:2016年12月6日 18:18

資料圖片

資料圖片

在運輸工務領域施政辯論上,直選議員鄭安庭再度提到海一居事件,指他曾在行政法務、經濟財政、保安、社會文化領域施政辯論上提及海一居及《土地法》,但對上述四司的回覆均感到無可奈何。他又提及司長羅立文昨日提到「依法施政」四個字,但新《土地法》存在政治問題,「即使明知係惡法,都只能係『惡法施政』!究竟係《土地法》有問題?還是跨部門協作出錯?抑或係立法原意、技術上出錯?」

鄭安庭促請政府及立法會要公開新《土地法》的立法原意,公開當時立法會一常會審議法案時的錄音,「如果立法原意公開咗之後係要收樓的話,政府對於小業主有乜嘢保障?如果唔係要收地,政府點樣去拆彈,解封海一居,俾佢重新起樓,令小業主可以早日上樓?」又重申自己今次對海一居事件「窮追猛打」並非受任何人指示,「包括陳明金議員都無指示我做呢樣嘢。」

聽罷鄭安庭的「提問」,運輸工務司司長羅立文顯得十分無奈,「咁多人(司長)講咁多嘢,我排第尾無乜補充。海一居同《土地法》我講咗唔少次,你想我加啲乜?」又謂「大家都係人,羅立文可以有個人諗法。但係作為(運輸工務司)司長,我關於海一居嘅嘢全部都講哂,無乜補充。」

廣告:支持獨立報道