大讚黃少澤顧家、孝順 老麥又獻計:「暖男」形象拍招募宣傳片

即時報道

文:論盡採訪組

網址:https://aamacau.com/?p=35767

時間:2016年11月28日 18:18

_mg_0687

直選議員麥瑞權再次語出驚人,大讚司長黃少澤的形象非常正面,有「暖男」形象。指過往警隊給予人們的印象是「好仔唔當兵」,「一當兵就嫖賭飲蕩吹都齊,老婆都叫老公唔好去(當差),驚佢學壞。」但他笑言,黃少澤不單經常到街市買餸,仲好孝順父母,「你就同以前啲武將唔同,你呢啲就叫暖男。如果搵老公唔搵呢啲,搵邊啲呢?」

麥瑞權向司長獻計,希望黃少澤可以親身上陣拍攝宣傳片招募警員,以正面形象吸引更多人報考警員:「如果你肯係宣傳片上面做招募呢,我諗就好多人嚟啦,分分鐘多過公務員添。啲女仔見到司長同屬下司警治安警個個都咁威,又文又武。咁搞法,警隊嘅形象只會愈來愈好。點解你唔去做吓呢樣嘢?」

面對麥瑞權不斷的「擦鞋」攻勢,「暖男」司長黃少澤的回應則比較謙虛,指保安範疇屬下絕大部分同事都十分顧家、孝順,「我係一個好普通嘅人,做形象大使唔係好合適。」

donation-ad

_mg_0653