賀一誠︰議員監督不能只得把口

即時報道

文:論盡採訪組

網址:https://aamacau.com/?p=33431

時間:2016年08月26日 21:21

DSC0621

(資料圖片)

立法會立席賀一誠表示,各個議員都好熱心要監督政府的財政預算,「但唔係熱心於文字上的審議,而是熱心於把口講︰『我要監督!我要監督!』大家可去訪問下佢哋,(政府)用咗幾多錢,用咗乜嘢,如果佢地答得出,我就好開心。」

賀一誠表示,今年與經濟財政司司長梁維特合作試驗,將2015年決算審計同步交給公共財政事務跟進委員會,他亦專門為此制訂了20多張對比表交給一眾委員,「個個做生意咁叻,呢啲講句俗啲只係婆媽數,唔係好複雜。」賀一誠說,委員會主席麥瑞答應他會認真學習,他希望各個委員都能夠講到做到,「努力唔好只在於把口,俾到個數字都唔知開支既來龍去脈,乜都係假,呢啲真係要入腦。」

賀一誠又指出,政府近年的開支總額大幅增加,其中人員開支方面,由2010年的90多億元,增加到2016年的190多億元。而且政府的投資總額一年要100多億,但部分投資項目年年都要錢,但執行率卻年年都是零。

廣告:支持獨立報道