不堪打壓 Uber下月9日後或退場

即時報道

文:論盡採訪組

網址:https://aamacau.com/?p=33382

時間:2016年08月24日 20:20

11498_2015-10-23_094807

網絡圖片

Uber向司機及客戶發出告示稱,若政府仍未對Uber合法化有所進展,將於9月9日提供最後一日服務後退場。

Uber表示,登陸澳門近一年來,超過2,000名全職或兼職司機透過Uber平台提供服務,為澳門帶來超過2,100萬元的經濟收益。然而,治安警過去已對超過300名司機出總數達1,000萬澳門元的罰款,有關罰款正以每週平均100萬元的速度不停增長。雖然曾多次要求與運輸工務司司長羅立文會面以表達訴求,但卻屢遭拒絕或不作理會。

Uber又指,警方在毫無法律依據下將乘客拘留在警察局,甚至屢次造訪司機的住處並對其造成騷擾,這種執法力度對乘客及司機帶來不可接受的負擔。今日有市民在網上社交平台反映,送小孩上學都被警方當是Uber,更在馬路中間查證,直言警方︰「好顛!」。

有關留言獲得不少市民分享及回應︰

「要查都唔係咁查啦!雖然我都見過有車咁截黑的查,但咁真係危險,又有細路仔!出事又話警察做野呀?」

「我真心支持uber留澳,雖然有時比的士貴,但起碼我俾錢唔洗受氣。又可以預到時間。」

「點解市民會中意uber?咪就係因為澳門的士服務已經到達一個差得無法容忍既地步,漠視民意,倒行逆施,正一垃圾政府。」

「依架每日上演緊警匪片咁!!!我見過便衣車渣緊車突然上警燈即刻追前去截停7人車!我以為拍緊警匪片咋。」

「咁做法姐係有殺錯,無放過喎!普通市民渣車都要提心吊膽,唔止驚道路三寶,仲要驚我地偉大既政府部門執法。」

「警察捉uber捉到好似捉賊咁 唔知既人以為係捉緊走粉 走軍火d大拆家咁 做其他野唔見咁叻 影響市民既野就做到勤力過隻牛咁。」

廣告:支持獨立報道