為過動保法 民署呃呃氹氹 市民狠批︰大話精

即時報道

文:論盡採訪組

網址:https://aamacau.com/?p=33121

時間:2016年08月12日 19:19

JEN_9285_副本

有市民出席動保團體聯合記招時批評,民署在動保法的立法過程中不斷講大話,原來的法案沒有狗隻出街要戴口罩的規定,後來突然加碼,又向市民解釋申請豁免戴口罩的測試好簡單,只要用繩牽引,「乖乖地咁行就PASS架啦!」但最後結果,原來比考「狗醫生」更加難。「依家證實到民署係講大話,政府係一個講大話政府,我哋以後係唔會信任政府講任何既嘢!」市民吳慧儀說︰「依家澳門政府真係好巴閉,全世界都無地方做到,澳門政府做到全世界既唔合理第一。政府依家係剝奪緊佢哋天生的自由,政府依家係虐待緊我哋啲狗!」

吳慧儀表示,民署一直聲稱有好多人怕狗,所要有限制措施。她說︰「到底有幾多人驚狗,有幾多人寫過信反映?我要科學數據,政府在過去5到10年真實的數字,攻擊到人的狗有多少?講俾我聽,唔好主觀就話好多人驚狗。我依家講一句,我哋好多市民認為你哋政府人員好差,唔該你辭工啦,你係咪會執行?你係咪會辭工?你係咪會減人工啊?你唔可以無科學根據架嘛!」

另一有養阿拉斯加雪橇犬的市民梁鳳儀表示,民署不斷講大話,又向市民稱其他地方、以及警犬都有要求狗隻出街戴口罩,但她查過及問過警方,根本沒有這回事。「問到唔識答就無言以對,問佢A就答我B。」她說,自己曾致電民署表明譬不兩立︰「民署係一個非常講大話既政府部門,我對佢已經失去曬信心。」

梁鳳儀亦指出,民署規定老弱病殘的犬隻更無機會參加有關測試,變相剝奪它們出街的自由。「有病既狗需要多啲氧氣,但出街要戴口罩會阻礙呼吸,係咪即係叫隻狗不如唔好出街?!九成既狗都過唔到既測試,咁到底用黎做乜嘢呢?我對政府極度失望。」

 

相關報道︰

豁免犬隻戴口罩出街難過考「狗醫生」

動保法被批變質成虐待動物法

http://goo.gl/NXBIXm

訂閱每月紙本