譚俊榮,我頂你唔順,因為你蠢

築城危言 藝文爛鬼樓

文:華士古

網址:https://aamacau.com/?p=32983

時間:2016年08月10日 10:10

阿光輝,你不需要民選,做了大官,我們沒你辦法。

今日看新聞,你做了兩件事,令到我忍無可忍,我簡直忍不住要罵你,你真係蠢。

你執意要在山頂附近,鏟了兩棟百年建築,起傳染病大樓。你個新傳染病大樓會不會變成「在社區集中傳播疾病的大樓」尚且不說,你拆左那兩棟建築物,就是蠢。為甚麼我說你譚俊榮蠢?因為你在塔石搞的武林大會所做的佈景,有老翻少林寺,有甚麼功夫嶺。所以,我確定你譚俊榮,蠢。

天下武功出少林,如果我想要學少林功夫,那我得看到少林和尚打真功夫(不是大陸賣武式的花拳秀腿),你在塔石做那個佈景,根本同整個塔石環境格格不入,山寨了一個佈景,似甚麼?似那些大陸冇人去的世界之窗、小人國,好做唔做,就是硬做了一個山寨小人國出來。

好,今年澳門有人睇左你做武林大會,欽敬少林和尚,去了嵩山少林寺,這倒還好,嵩山真的少林寺還在。

你去全世界宣傳澳門,其他人來到,澳門好多真的歷史建築物,你唔好好整理,你逐啲逐啲拆,咁即係點?然後全世界的人比你「昆」來澳門,唔係睇澳門的歷史,因為百年建築比你拆左。

你叫人睇塔石那個山寨少林寺?

明明有堅野唔去保護,唔去整理,係都要整啲同澳門無關,用完就丟棄的垃圾出黎,咁樣叫搞旅遊?咁樣唔係蠢係咩?

如果這又是觀點與角度的問題,我們其實這個旅遊生意可以不用做,珠海灣仔海鮮市場都有大三巴,也可以買到杏仁餅,大陸遊客其實可以去珠海灣仔睇那個大三巴,買一買杏仁餅,仲順便食埋新鮮海鮮,咪等於遊左澳門囉!

我咁講對唔對呀?

二戰後柏林炸到爛晒,德國人都要攞返啲舊城市圖起返和戰前差唔多的建築,呢啲咁高深的招數你唔會明。

被你鏟走的那兩棟百年建築,本來可以再利用,可以將古蹟復活,將澳門的深度和厚度再累積落去,傳給澳門的下一代。你在裡面整個藝術館,會比人話你有文化。可惜澳門的深度和厚度,就咁樣畀你鏟走左。

然後整啲,全中國二、三級市長、鎮長都可以整得到的東西出來,話係旅遊項目。係呀,就係話你那些假的少林寺和功夫嶺啊,蠢人。

我難以忍受的,就是你的水平就是如此,而且你仲要掌管文化。

你拆了兩棟百年古樓,在文化局門口整啲垃圾A貨,澳門有文化都比你整到冇文化。

訂閱每月紙本