世安微服打乒乓慶5.25

即時報道

文:編輯室

網址:https://aamacau.com/?p=30542

時間:2016年05月25日 16:16

20160525.063h

20160525.234h

圖片:新聞局

回水大遊行後一直「潛水」、當無件事發生嘅特首崔世安,今日透過新聞局發佈一條微服打乒乓嘅片段。世安近年患上痛風,健康狀況備受外界關注,出席公開活動都儘量速戰速決,免佢腳痛站得太久,成功連任後世安去年亦無按慣例落區聽民意。最近一次露面是5月11日在澳門蛋回應「失億」事件,記者現場觀察佢行路仲係趷下趷下。

但見佢今日專程到蓮峰小露一手,有板有眼,一邊同行政會發言人梁慶庭吹水一邊打乒乓毫不吃力,旁邊觀戰嘅街坊頻頻高呼:好波!得喎! 最後一下反手打個大斜角成功得分,更是全場起哄,牽起小高潮。鏡頭一轉,同世安對打嘅健將可能辛苦少少,全程不斷左撲右撲喂波。

話說,今日不單是2016世界挑戰日,仲係525反離補遊行兩周年。暨大一億事件至今,政府對改革澳基會的民間訴求依然是零回應。

 

 

【我們正在群眾募資】
‪#‎支持論盡走下去‬!新聞自由是靠全民來維護的。
馬上支持:http://bit.ly/aam-funding

訂閱每月紙本