鄭明軒:唔係有著數先講「依法施政」!

即時報道

文:論盡採訪組

網址:https://aamacau.com/?p=27681

時間:2016年02月28日 21:21

鄭明軒(澳廣視電視畫面)

鄭明軒(澳廣視電視畫面)

「關生,唔係有著數才依法施政!如果工務局以歷史、文化、環保嘅理由唔批,等唔等於依法施政?到時你係咪仲會堅決支持?」

今日《澳門論壇》討論路環超高樓問題,台上台下都有人力撐政府「依法批則」、發展商「依法挖山」,新澳門學社理事長鄭明軒挑機逐點駁。「剛剛有位前輩說發展何必咁市儈?發展係有好多面向,低密度發展、生態發展、作為旅遊資源也是發展,挖開個山起100米高只係最市儈既發展方式。」

有傳生態學會會長何偉添三年前曾為叠石塘山發展商服務,鄭明軒請何先「利申」以正視聽,「何生,你係呢件事上面有無利益衝突?好應該先向在座各位講清楚,再用環保身份發言。」

「青洲婆婆(青洲坊會副理事長陳鳳),我地好敬佩你!青洲已失去一個全面保育的機會,但這不是全部山都要開發的理由。亡羊要補牢,青洲已是一個先例,現在更應該保護叠石塘山。」鄭明軒重申路環僅餘的鄉郊地區是澳門的瑰寶,一旦破壞便無法回頭,社會應深思「係咪一定要用到盡、殺雞取卵?」

廣告:支持獨立報道