六座大廈一個看更 管理費狂加七成 泉福小業主︰迫上賊船!

即時報道

文:論盡採訪組

網址:https://aamacau.com/?p=25777

時間:2015年12月29日 16:16

IMG_4322

清潔及保安最低工資將於明年1月1日生效,不少屋苑都逃不過管理費狂加的局面。居住在氹仔泉福新邨第二期的陳先生指,管理公司近日張貼告示宣佈加管理費,其中三房單位由原本286元勁加至486.2元,升幅達7成,而且管理公司與業主會協商過程中,態度囂張無理,更似要挾小業主通過加管理費的方案。陳先生批評,管理公司服務質素差劣,泉福合共6座大廈只由1名看更管理。困?無人理,整個屋苑變成「無掩雞籠」一樣,陌生人可以自由出入。

陳先生指,泉福新邨第二期的停車場由管理公司擁有,由另一名看更長期坐陣負責收取停車費用,但薪金都是以大廈管理費支付,「用我哋嘅錢請個人在你私人地方做嘢,點都講唔過去!」他又指,看更經常不見蹤影,即使見人也經常睡覺或玩手機,「大廈經常有陌生人出入,我唔知點解佢哋有後門密碼同鎖匙。亦曾經有小業主試過困?,㩒極鐘都無人應,最後要自己撬門出嚟,咁多投訴好幾年都無人理。」

陳先生指,另外一名看更長期坐陣停車場負責收錢。

陳先生指,另外一名看更長期坐陣停車場負責收錢。

陳先生又指,業主大會當晚,管理公司代表態度極之囂張,指公司面對小業主批評「意見接受態度照舊」,又無承諾加費後會改善質素。更指「如果小業主不滿服務質素的話,大可更換管理公司。但你哋(小業主)要記住,過1月1日就會出現空窗期,到時我哋(管理公司)會繼續管理停車場,但係就無人去保障你哋安全,CCTV、清潔等所有嘢都會cut晒!」他形容管理公司的態度有如要挾小業主通過方案一樣,做法十分無理,「好似迫我哋上賊船咁。」

陳先生認為,最低工資勢必增加公司成本,加價無可厚非,但認為是次加幅過份離譜,「身為打工仔,我當然支持實行最低工資。但管理公司以最低工資為藉口勁加管理費,又無講加咗之後質素會有改善,令到小業主好氣憤。」又指雖然業主普遍反對加價,但當晚只有約一成小業主參與大會,「面對咁嘅服務同態度,好多業主都心灰意冷。同埋換管理公司又要登報又要招標,要業主另外出錢搞,一講到自己出錢好多業主都褪呔。」

donation-ad
泉福新邨管理費的加費方案(圖片由陳先生提供)

泉福新邨管理費的加費方案(圖片由陳先生提供)