CDE變富人區? 李燦峰:唔係每區都可以做到咁精

即時報道

文:論盡採訪組

網址:https://aamacau.com/?p=20125

時間:2015年07月25日 0:00

11728933_10203442239777100_8163414199150561521_o

一直標榜「綠色低碳」的CDE區,總面積比新城A區還要大,居住密度卻比A區足足少一半。民間一直要求崔世安將2萬8公屋承諾平均分佈在各區,到目前為止政府依然沒有半點回應,也未曾公佈其他區的公屋比例。今日介紹會上,連間選議員崔世平都忍唔住開口,指新城16.2萬居住人口不應只集中在一區,規劃應該平等一些,「唔好一區過份優化,一區完全追唔上」。

廣告:支持獨立報道
_MG_7680

崔世平憂慮人口過份集中在A區,不但居住環境,將來交通壓力也很大。

對於居住人口可否拉勻些?工務局長李燦峰指,新城居住密度每平方公里約4.6萬,A區有7萬,這是「政策調整後的結果,規劃上亦做得到」。他又力撐相對黑沙環、祐漢每平方公里住了超過17萬人,A區密度也不算高,「住係呢區,其實我地唔係諗會舒服啲,但可能樣樣都方便啲,設施都完備啲。」他又指A區以高樓為主,不像舊區大部分是7層高,樓與樓間隔大些「通風都好啲!」但新城環評和風流動評估報告,工務局一直交不出來。

他坦言,CDE區定位係「低密度」的低碳綠色居住區,「其實我們希望提高素質,但係咪每一區都可以做到咁精?呢個都係順應社會發展需求。」