周焯華獲委任文化產業委員

即時報道

文:論盡採訪組

網址:https://aamacau.com/?p=16419

時間:2015年04月1日 16:16

【估你唔島】政府公報今日刊登社文司司長批示,委任周焯華為文化產業委員會委員,以接替知名建築師馬若龍,任期兩年。社文司司長譚俊榮表示,周焯華在電影業富有經驗,是適當人選。

周焯華綽號「洗米華」,澳門太陽城集團主席,旗下坐擁多個貴賓廳,號稱澳門最大廳主,亦是香港娛樂公司「太陽娛樂文化」老闆。2011年旗下集團創辦「力週報」,一年後轉成日報,號稱發行2萬份免費派。翌年周焯華即被委任為廣東省政協委員。

今次委任引起外界不少質疑聲浪,周焯華對此不以為然,只稱:「如果佢地知道我一年搞咗幾多次演唱會,拍咗幾多部電影,搞咗幾多次首映,洗咗幾多錢,佢哋就會明架啦。」

donation-ad
周焯華(左二);圖片來源:網絡

周焯華(左二);圖片來源:網絡