海事局官員涉貪  羅司︰或者風水唔好

即時報道

文:論盡採訪組

網址:https://aamacau.com/?p=16322

時間:2015年03月29日 20:20

unnamed

【第一現場】新任「土地公」羅立文還未來得及處理坊間盛傳的「四大死任務」,轄下部門已經連環爆,多個局級官員先後跳船,淨低一個爛攤子,已經夠頭痕!琴日更爆出海事及水務局1名領導和1名主管涉嫌受賄,被司法機關勒令停職。羅司今日被記者追訪時都幾無奈咁笑笑口話︰「或者風水唔好啦!」唔好睇羅司係土生,但國語講得好過「笨忍」不知幾多,吸收唔少中華文化精粹,難怪早前一上任就話司長辦要搞下裝修,唔通真係有先見之明?!

羅立文證實,海事局涉貪案涉及副局長及1名廳長,至於其他野,例牌都係舉手投降話唔清楚,「金額、發生緊咩事,我自己都唔知。」他只稱短時間內填補人員空缺,將工作影響減至最低。

澳門街,有官都無人做!咁點收科?羅立文就話,咁多局長吉左對工作不是一件好事,但會盡量做好。又著記者「逐步黎,唔好咁心急啦!」

donation-ad