馮強︰澳門生意佬最有良心! 商人做財爺 梁司躺著也中槍

即時報道

文:論盡採訪組

網址:https://aamacau.com/?p=14047

時間:2015年01月12日 23:23

fongkeungleongtak-01

【議會花絮】話說新財爺今日首戰立法會,一出場就遇上最棘手的《勞工法》修訂法案,注定頭痕!政府建議將打工仔被無理解僱的補償由現時最高16萬8調升至24萬,無論做幾耐年資都只賠12倍,封頂機制不但勞工界不賣帳,連官委議員馮志強亦加入戰團,滔滔不絕替商界大抱不平:澳門最有良心就喺生意佬!
他稱,澳門很多中小企的營商環境都不及從前,不少打工仔人工甚至好過做老闆。「爭取工人權益是應該,但亦要體諒中小企經營有困難!有生意做,邊有老闆肯炒伙記魷魚?唔好咁肯定全部都喺不仁既老闆。所有公益事業都係生意佬做,實情最有良心既就係生意佬!」

馮強越講越興起,連負責引介法案的新財爺梁維特都「躺著也中槍」,他說︰「我諗司長曾經都做過老闆,亦都未必做得咁光彩,未必做得風生水起,否則都唔會選擇做司長啦!呢個係真話!做司長廿萬人工都無(編註:司長月薪+交際費+津貼月收接近20萬,1年14個月糧) ,做生意做得好,你估仲得掂啊?」

接著馮強由無理解僱「吹」去交通問題,再「吹」到玩百家樂,連立會「一哥」賀一誠都頂唔順,著他回到法案的討論,「你留返下次專場先再講啦……今日係直播架……」惹得整個立法會哄堂大笑。

donation-ad