網爆黑心輕軌民調? 施家倫喊冤:被駭了!

即時報道

文:論盡採訪組

網址:https://aamacau.com/?p=10339

時間:2014年08月13日 22:22

一條輕軌燒著半個黑沙環,搞到民怨沸騰!有居民報料,上星期民眾建澳聯盟屬下的「澳門民生網」亦辦了個輕軌路線網上投票,短短幾日便有兩萬幾人參加,九成人都支持沿海方案。但懸疑的是,這項投票近日卻悄悄「被消失」!(見圖)

54645654

民建聯理事長施家倫回應傳媒查詢時解釋,網上投票進行了三日便發現有問題,「有人投咗一票勞動節街,(自動) 就有兩票投沿海線。」故即時停止投票活動,現正追查原因。( 記者追問:被黑客入侵?)「係啦係啦……」(有無報警處理?)「係係係……」施家倫強調網上投票只是一個市民表達意見的平台,「無公信力但就驚引起誤會,所以就停咗」。輕軌走線網上投票稍後會重新展開,但之前二萬幾票作廢。

施家倫重申自己無預設立場,對輕軌三方案未有取向,但認為勞動節走線可以走地底。除了諮詢會外,他又建議政府更多渠道收集民意,例如網上投票等。

被問及會否擔心搞「網上公投」同「民間公投」一樣惹人非議?他就話:「唔擔心!我無冠名『公投』兩個字就唔會擔心,呢兩個字唔係我哋澳門人可以用。」

訂閱每月紙本

_DSC0528