第四屆澳門立法會議員部分金句重溫

2013-08-23 立法會唔係「垃圾」!? 專題報道

文:建燁(整理)

網址:https://aamacau.com/?p=4213

時間:2013年08月23日 10:10

「我不禁要問:你們是否吳三桂的傳人?這麼喜歡找外人搞自己人?」
──徐偉坤

「我哋水準咁高,唔會佢講一句就駁佢嘅,嘥氣!都唔同級數講真,唔會駁佢嘅,總之佢要知問政府!」
──陳澤武

「娛樂場全面禁煙乃大勢所趨,澳門可以創先河。」
──梁安琪

「無錯我係做啲小生意,我覺得工商係互相依賴和支持,記得零四零五年有報章或市民稱呼我是商界議員,其實我不大認同。」
──陳明金

「我認為提供(任何一個人作為)辯護人法律援助,總之有個人就好過無。」
──唐曉晴

「我想在第二個世界都找不到好像特區政府咁好既政府,有銀紙派,今年係派少二千蚊,這樣才體現特區憂患意識嘛,區區二千蚊,去少日賭場都喺返度啦。」
──馮志強

「你現金分享俾馮志強都無乜意思架,我幾十歲人都無乜地方駛錢。」
──馮志強

「澳門免費教育,啲人根本不珍惜…… 再過若干年,我告訴你,啲人全部變廢物,只會派牌甚麼也不懂做,慈母多敗兒,有錢人家的子女無奮鬥心無上進心,將來澳門人怎麼樣,我相信政府要負責,攪到啲人冇晒競爭力;環境越困難越見真章,真的,派牌派多幾年,澳門人全部變廢柴!只懂享樂,我的子女也不用工作,廢的,只會花錢。」
──馮志強

參考資料: 明箭行動、《正報》、澳亞衛視、《澳門日報》、《市民日報》、澳門立法會、YouTube論盡頻道、YouTube Philip macaudemo頻道

donation-ad